Webanalyse

Webanalyse er grunnlaget for å ta riktige beslutninger for videreutvikling av ditt nettsted og din internettmarkedsføring med det mål å øke antall konverteringer.

konverteringsgrad

Webanalyse er en kontinuerlig prosess for å forstå bruken av ditt nettsted med det mål å finne forbedringsområder. Webanalyse brukes også for å måle effekten av internettmarkedsføring.

I en webanalyse

  • evalueres effekten av digital markedsføring
  • evalueres effekten av offline markedsføring
  • avdekkes eventuelle svakheter på nettløsningen
  • evalueres effekten av endringer på nettstedet

Faser i webanalyse

  • definere et eller flere mål
  • klargjøre nettsted og analyseverktøy for innsamling av data
  • innsamling av data over tid
  • tolkning av data
  • rapport med forslag til tiltak
  • Post- og besøksadresse
    Digipark AS
    Skippergata 11
    7725 Steinkjer

    Telefon
    957 30 675

    E-post
    post@digipark.no